wejdź do sklepu

Wodorowanie Silnika usuwanie nagaru

Wodorowaniem silnika zajmujemy sie od ponad 3 lat. Jest to stosunkowo nowa praktyka stosowana w Polsce chociaż na świecie znana jest od ponad 15 lat. Na czym polega wodorowanie silnika? Polega na wykorzystaniu zjawiska pyrolizy które jest juz dawno znane np: w piekarnikach domowych.

Nad całym procesem wodorowania czuwa specjalistyczna maszyna która wtłaczając w układ dolotowy powietrza (filtr powietrza) odpowiednią mieszaninę wodoru reguluje proces spalania nagaru poprzez zwiększenie temperatury spalania. Nagar w reakcji jest jest wydalany w postaci gazu. Metoda wypalania nagaru wodorem jest bezinwazyjna i całkowicie bezpieczna dla silnika. Uwaga po wodorowaniu silnika nie musisz wymieniać oleju.

 

Nagar jest osadem wytworzonym  w procesie niedopalenia wszystkich czastek paliwa  wystepuje:

 – ściankach komory spalania,
 – tłokach,
 – kolektorze   wydechowym,
 – klapie wirowej w silnikach diesel,
 – tulejach silnika, 
 – pierścieniach tłokowych, 
 – katalizatorze, 
 – zaworze EGR, 
 – przepustnicy, 
 – przewodzie doprowadzającym olej do  turbiny,
 – filtrach cząstek stałych DPF i FAP.

 

Skutki nadmiaru nagaru w silniku:

głośna praca silnika (nierówna)
– spalanie stukowe
– zmniejszenie kompresji na tłokach
– odczuwalny spadek mocy silnika
– dym z tłumika
– zapchany filtr Dpf/Fap,
– zapchany katalizator,

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  • D

 

 

 

 

 

 

Opis realizacji usługi:

  • 5-10 min diagnostyka komputerowa
  • Wodorowanie silnika 50 minut (silnik pracuje bez przerwy stałe obroty 1800-2000 obr/m.)
  • Wodorowanie Dpf/Fap 20-30 minut (obroty silnika 2800-300)
  • Wypalanie regeneracja Dpf/Fap (wypalanie komputerowe od 15-60min)
  • Faza chłodzenia 2-5 min
  • Jazda odcinek min 3 km obroty około 4 tys

Eltronic na Allegro
gwarancja

W formie pisemnej oraz plomby na naprawionym module. Gwarancja obejmuje okres od 12 do 24 miesięcy.

© 2020 Eltronic | NIP: 588-223-59-42, REGON: 221027344 | ul. Łokietka 2b, 84-230 Rumia, woj. pomorskie