Naprawa sterownika turbiny

Naprawa nastawników (elektronicznych zaworów, aktuatorów) turbosprężarek ze zmienną geometrią VNT (Variable Nozzle Turbine).

Podstawowe objawy uszkodzonego sterownika:

  • występują w większości przypadków po rozgrzaniu silnika,
  • czasem na zimnym silniku,
  • brak mocy „dusi się, dławi, szarpie”,
  • pali się kontrolka od świec żarowych,
  • tryb awaryjny,
  • po podłączeniu pod interfejs diagnostyczny wystąpiły błędy związane z turbiną,
  • P132 Regulacja „A” ciśnienie doładowania-nieprawidłowe napięcie/ prąd zasilania,
  • inne…

Montowany w autach:

  • Audi A4 B7 2.7 tdi, A6 C6 3.0 tdi,
  • BMW e87, e90, e91 1.8 d,
  • Chrysler,
  • Ford Mondeo, Transit 2.2 tdci,
  • Jaguar,
  • Peugeot 407 2.2 hdi,
  • Mercedes w203 2.2 cdi, Sprinter,
  • VW Phaeton, Touareg.

Zakres przeprowadzonej naprawy:

  • Sprawdzenie sterownika testerem do zaworów elektronicznych turbosprężarek – ATD-1,
  • Wymiana: połączeń, kondensatora, silniczka (nowy oryginalny Johnson),
  • Wymiana przekładni +50zł,
  • Zabezpieczenie elektroniki,
  • Ustawienie pozycji startowej zmiennej geometrii testerem ATD-1.

Praktycznie każdy sterownik można naprawić-skuteczność 98%. Nastawniki od Mercedesów mają częstą wadę w potencjometrach. W nich cena może ulec zmianie.

Eltronic na Allegro
gwarancja

W formie pisemnej oraz plomby na naprawionym module. Gwarancja obejmuje okres od 12 do 24 miesięcy.

© 2020 Eltronic | NIP: 588-223-59-42, REGON: 221027344 | ul. Łokietka 2b, 84-230 Rumia, woj. pomorskie