Jaki sterownik chcesz naprawić

Wybierz kategorię naprawa sterownikow

Naprawa sterownika turbiny

Naprawa nastawników (elektronicznych zaworów, aktuatorów) turbosprężarek ze zmienną geometrią VNT (Variable Nozzle Turbine). Jako nie liczni testujemy nastawniki turbiny Firmy Garretta iraz VDO na stole. Dzięki współpracy z Polskim producentem który jako jedne z pierwszych na Świecie opatentował tester do nastawników Turbin ATD-1 z zmienną geometrią. Firma która wynalazła tester zajmuje się również regeneracja turbosprężarek dzięki temu jego niezawodność została podniesiona do maksymalnego poziomu testów dzięki temu konkurencyjne testery nie mogą się do nie równać. Naprawiamy elektronikę w nastawnikach turbin wymieniamy silniczki na nowe sprawdzamy i również wymieniamy przekładnie ślimakową. Jeżeli nie da się naprawić zamawiamy od producenta testera gotowe nastawniki jak i również posiadamy liczne sterowniki turbin na stanie. Częstą przyczyną uszkodzenia sterownika jest uszkodzona geometra turbiny wtakich wypadkach proponujemy regenerację turbosprężarki wraz z nastawnikiem elektronicznym.

Objawy uszkodzonego sterownika Turbiny:

  • Objawy występują w większości przypadków po rozgrzaniu silnika,
  • Brak mocy „dusi się, dławi, szarpie”,
  • Problemy z doładowanie turbiny
  • Pali się kontrolka od świec żarowych,
  • Tryb awaryjny,
  • Po podłączeniu pod interfejs diagnostyczny wystąpiły błędy związane z turbiną,
  • ciśnienie doładowania-nieprawidłowe napięcie/ prąd zasilania,
nastawnik turbiny garrett naprawa

Błędy OBD2 uszkodzonego sterownika Turbiny:

  • Błąd doładowania turbiny
  • Napięcie nastawnika turbiny
  • Błędy doładowania Turbiny
  • Zasilanie napięcia sterownika
  • Przeładowanie turbiny
  • Usterka Turbo sprężarki zmiennej geometrii
sterownik Turbiny naprawa

Sterownik Turbiny Montowany w autach:

  • Audi A4 B7 2.7 tdi, A6 C6 3.0 tdi,
  • BMW E87, E90, E91 1.8 d,
  • Chrysler,
  • Ford Mondeo, Transit 2.2 tdci,
  • Jaguar,
  • Peugeot 407 2.2 hdi,
  • Mercedes w203 2.2 cdi, Sprinter,
  • VW Phaeton, Touareg.

Zakres przeprowadzonej naprawy nastawnika turbiny:

  • Sprawdzenie sterownika testerem do zaworów elektronicznych turbosprężarek – ATD-1,
  • Wymiana: połączeń, kondensatora, silniczka (nowy oryginalny Johnson),
  • Wymiana przekładni +50zł,
  • Zabezpieczenie elektroniki,
  • Ustawienie pozycji startowej zmiennej geometrii testerem ATD-1.
GWARANCJA NASTAWNIK TURBINY

Praktycznie każdy sterownik można naprawić-skuteczność 98%. Nastawniki od Mercedesów mają częstą wadę w potencjometrach. W nich cena może ulec zmianie.

To top