wejdź do sklepu

Wodorowanie silnika-dpf/fap

Nagar jest osadem wytworzonym  w procesie niedopalenia wszystkich czastek paliwa  wystepuje:

 – ściankach komory spalania,
 – tłokach,
 – kolektorze   wydechowym,
 – klapie wirowej w silnikach diesel,
 – tulejach silnika, 
 – pierścieniach tłokowych, 
 – katalizatorze, 
 – zaworze EGR, 
 – przepustnicy, 
 – przewodzie doprowadzającym olej do  turbiny,
 – filtrach cząstek stałych DPF i FAP.

 

Skutki nadmiaru nagaru w silniku:

głośna praca silnika (nierówna)
– spalanie stukowe
– zmniejszenie kompresji na tłokach
– odczuwalny spadek mocy silnika
– dym z tłumika
– zapchany filtr Dpf/Fap,
– zapchany katalizator,

 

      

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Wodorowanie sillnika + wypalanie dpf serwisiwe (regeneracja Dpf/Fap

 

  • Diagnostyka komputerowa
  • Wodorowanie silnika, dpf/fap,egr, itp
  • Wypalanie Dpf/Fap serwisowe 

Czas wykonania usługi 3h

Koszt 300zł

Wodorowanie silnika (usuwanie nagaru)

  • Szybka diagnostyka komputerowa
  • Wodorowanie Silnika

Czas wykonania usługi 2h

Koszt 200zł

 

Opis relizacji usługi:

  • 5-10 min diagnostyka komputerowa
  • Wodorowanie silnika 90 minut (silnik pracuje bez przerwy stałe obroty 1800-2000 obr/m.)
  • Wodorowanie Dpf/Fap 20-30 minut (obroty silnika 2800-300)
  • Wypalanie regeneracja Dpf/Fap (wypalanie komputerowe od 15-60min)
  • Faza chłodzenia 2-5 min
  • Jazda odcinek min 3 km obroty około 4 tys

 

eltronic na allegro
gwarancja

W formie pisemnej oraz plomby na naprawionym module.
Gwarancja obejmuje okres od 12 do 24 miesięcy.